nedelja, november 12, 2006

Bla, bla, bla

Za mano je precej naporen vikend, ki se je pravzaprav začel že v petek. Dopoldan smo namreč pisali test pri zgodovini, nato smo imeli z razredom tečaj CPP-ja, tako da sem prišel domov (šele) ob treh. Sledil je trening ob štirih in vse do pol sedmih, ko sem končno uradno prišel domov ter padel v posteljo (posledica prejšnje kratke noči zaradi zgodovine). V soboto ponovno nisem mogel spati tako dolgo kot bi se mi zljubilo, saj smo že ob 7.30 krenili iz Celja proti Ljubljani, kjer smo imeli tekmovanje iz logike. Cel dan sem torej preživel v Ljubljani in se uvrstil na 42. mesto (od 96 udeleženih), kar pomeni srebrno priznanje. Domov sem prišel okoli šestih. Danes je bil ponovno zelo pester dan, ki sem ga prav tako kot soboto preeživel v Ljubljani. S kadetsko ekipo Sip Šempetra smo bili udeleženci še zadnjega kvalifikacijskega turnirja za A-ligo (državna odbojkarska liga). Na veselje vseh nas (mene in soigralcev ter trenerja, morda tudi staršev) smo zmagali obe tekmi ter tako samo še potrdili uvrstitev v že prej omenjeno A-ligo. To je vsekakor naša danšnja zmaga, izpolnjen cilj, hkrati tudi veselje, saj smo zares igrali odlično.

Vsekakor me nove (majhne) zmage dopolnjujejo in napolnjujejo z veseljem do dela ali pa treningov,..., življenja. Damn, I'm such a lucky guy. In za to sem zelo hvaležen. Drugače pa tudi zaljubljenost zadnje čase nekako megli moj razum. In tudi za to sem hvaležen.

Enjoy your life!

Ni komentarjev: